2008 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Postukas mieliesiems skaitytojams!

Na gerai, skirybas su F atidėjom neribotam laikui, tikriausiai iki kitos Lietuvos kultūros sostinės:)

O ką gi veikiame dabar? Ryžoji po truputį pažindinas su laborais ir mokytojais, aš ir. Išsilaikiau skolą septynetui (komfako galia vėl įrodė savo). Linksmiausia, kad buvau susiplanavęs ruoštis dvi naktis tam egzui. O vakare, dvi dienos prieš jį (mano manymu) sužinojau, kad jis man visgi jau rytoj. Tai ruošiausi intensyviau. Ir išlaikiau. Couchsurferius, kurie norėjo atvykt pastaruoju metu pasiunčiau, nes esu labai užsiėmęs ir tt. Bet ne tai yra mano džiaugsmų priežastis.

Pirma, tai grįžau iš pamokos, kuri yra eksperiminetinė mūsų kursui (beje, vėl fiktyvi - prisiklausė nuogirdų ir sudarė naują discipliną - mediologiją). Pirmą paskaitą prieš savaitę vedė dekanas, lankomumas būtinas, o buvo 4 valandos nuoširdžiai nuobodžių kalbų. Kažką papriekaištavo jis, kodėl mes be diktofonų ir kompų sėdim (visas kursas), tai šiandien kas antras mano grupiokas atsitempė po leptopą;) Kadangi jie visi ten stropiai konspektavo, aš kitokia veikla užsiėmiau - pasijungiau EDUROAM wirelessą ir veikiau nesąmones visokias:) Po to vis mainėmės kompais ir visiem keitinėjau nustatymus, nes tai itin komplikuota. Mokytojas jaunas buvo, prikolino ir nesamones šnekėjo. Po to filmukus iš jūtūbės žiūrėjom, žodžiu, komfakas, kaip priklauso!


Bet linksmybė ne tame!

Ogi taip išėjo, kad Donatuko ir Linų pagalba laimėjom projektuką su FiDi atitempt savo šachmatus į katedros aikštę. O liko tik pusantros savaitės!!! Ir dar neaiški situacija, kadangi darom kartu su O. Benderio turnyrų, tai vyksta krūva nesusikalbėjimų, kas labai apsunkina ir lėtina visku. Neaišku kas ką remia, kas kieno partneris, kas turi dėtis ant plakatų ir kt., kas ką užsakinėt privalo ir kaip čia kuom dalintis. Vėl nemiegu iki ryto su fotošopu niekniekius gamindamas ir šiaip visokių posėdžių, ginčų ir neramumų būna... Kaip priš FiDi;)

Visai patinka:) Apsilakykite!

RUSĖJO 20 DIENĄ KATEDROS AIKŠTĖJE. PAMATYSIT MANO MAIKES, FLAIKAS, INSTALIACIJAS, NUOTRAUKAS IŠ DARYMO, BEI GALĖSIT PATYS PAČIUPYT FREZĄ AR SU LAZERIU KĄ NORS IŠSDEGINT;)

1 komentaras:

Vaida rašė...

Kuriuo paros metu te viskas vyks? Ar dar per anksti klaust?:)