2009 m. kovo 11 d., trečiadienis

Algrimai, rašyk!

Panelė F mane užmuš. Jau ne tik neparašau nieko čionai gerą porą mėnesiukų, bet dar ir niekaip negaliu su ja nei susitikt, nei nulėkt kur nors. Kodėl gi čia taip susiklostė? Ogi nes turiu kitą. Bobą. Ir F tai žino, ir pyktsa, bet nu nieko nei man nei jai neišein padaryt:/

Tos kitos bobelės vardas, kas yra itin šmaikštu, irgi prasideda š F raidės. Ir ji vadinasi FiDi.

Kaip ir kasmet iki pirmosios sesijos vyko tik daug šnekų kas ir kaip bus šiais metais, na o dabar prasidėjo tikrų tikriausi darbeliai.

Pasigirsiu, va, pagaliau pribaigėm www.fidi.lt. Šiemet Justusaičiui padedu daryt ideologiją, tai vėl visokiais š*dais užsiiminėju - tai kam lankstinuką sumaketuot, tai kam plakatuką. Šiemet atsirado kažkoks fuksas dizaineris, kuris lyg ir turėtų pakeist mane, bet kolkas itin intensyviai mala. Ir tai nepatinka man.

Ką dar nuveikiau? Na, daug, tiesą pasakius. Dabar intensyviai diskutuojam apie vakarinę FiDi, tiksliau visi diskutuoja kas gros per vakarinę, o man aktualiau - kokią vakarinę matys tiek fizikai, tiek vilniečiai. Ir šiaip, pas mus šiemet į valdžią vien mergiotės suėjo, ne itin suvokiančios kas FiDi būna, tai tenka skausmingais laiškais ir pokalbiais atremti ideologinę pusę. Bet viskas bus gerai. Arba bent jau šis konkretus atvejis:)

Dar su Justeliu užsiiminėjam kitais dalykais, vat, pavyzdžiui, maketavom karpėm ir spaminom lipdukus, rašyt į FiDi blogą bandėm, juosteles gaminom, spaudos pranešimous rašėm, pykomės su visais ir daugybę.

Bet kokiu atveju, šiais metais FiDi belekiek linksma, pamatysit;)

P.S. Andrius liepė, tai va, įsidedu linką į FiDi blogą. F mane tikrai užmuš:*

3 komentarai:

F rašė...

Ar sitas postas yra smaikstus?

Tomas J. rašė...

"Ką dar nuveikiau? Na, daug, tiesą pasakius." -> ir poto rašai, kad diskutuoji daug. Tai ar tu nuveikei ką ar nenuveikei, nes diskusijos tik ir lieka dažniausiai diskusijomis. Štai kodėl man patinka Donatas Meškauskas ir jo sodri vieno žodžio išmintis "Darom". Jei dar neaišku, seka paaiškinimas - "pradėsim daryt ir paaiškės ko reikia". O diskutuoti galima per dienas ir naktis ir nieko nepakeisti. Na, bet kiekvienam savo.

F rašė...

Išeikit, parazituojantys fidistai!